Veebipoe Fullcar.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Fullcar OÜ (registrikood 169,35454), asukohaga Oa tänav 42, Tartu.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Fullcar OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Fullcar OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.

1. Tooted ja ostu sooritamine

1.1. Tellimuse vormistamine.
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

1.2. Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning seejärel kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, kontakt elektronpost) ning tasub toodete eest internetipanga pangalingi vahendusel või arve ülekandega.

1.3. Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

1.4. Müük toimub ja võlaõiguslik leping jõustub siis, kui Teenuse kasutaja on tasunud tellimuse eest pangaülekandega kasutades E-poes olevat pangalinki või teinud ülekande väljastatud arve alusel.

1.5. Kuvatavad tooted on reeglina laos olemas. Kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.

1.6. Kui toode puudub laost, siis tellimust ei ole võimalik täita. Sel juhtumil võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust ja pakub välja võimaliku uue tarneaja, toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tagastab Teenuse kasutajale raha hiljemalt 14 päeva jooksul.

1.7. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Teenuse osutaja annab endast parima, et kuvada võimalikult head ja korrektset tootekirjeldust, kuid vaatamata sellele, e-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

1.8. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.

2. Hinnad

2.1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.2. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu. Kui E-poes kasutaja esitas ja tasus tellimuse siis kohustub Teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.

2.3. Teenuse osutajal on õigus loobuda tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on E-poes toote hind olnud ekslik.

3. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused

3.1. Eestis toimetatakse kaubad teenuse kasutajani Omniva pakiautomaadi kaudu.  Rahvusvahelised saadetised toimetatakse kohale poolte kokkuleppel.

3.2. Esitades tellimuse E-R enne kella 13.00, jõuavad tooted valitud pakiautomaati ülejärgmisel päeval (kehtib Eesti sisestele tellimustele juhul kui tooted on partneri laos kohapeal olemas. Mainime ka ära, et partnerladu asub Tallinnas ning partnerlaost kaupade väljastamist EI TOIMU). Riiklike pühade või suure müügikampaania ajal (näiteks Esmaspäeval) anname endast parima, et tooted jõuaksid Sinuni kiiresti, kuid palume arvestada umbes nädalase ooteajaga. Kui tellimus on esitatud peale kella 13.00, siis paneme tooted teele järgmisel päeval ja Sinuni jõuavad nad ülejärgmisel päeval.

3.3. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-2 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Kui kaup tuleb tellida väljastpoolt Eestit võib tarne kliendini olla 5-14 tööpäeva.

3.3. DPD paki saatmise tasu:

  • DPD Pakiautomaat – 3€
  • DPD Kuller – 12€

3.4.  DPD Kuller toimetab tellitud kauba kliendini Eesti siseselt üldiselt 24h jooksul peale kauba pealekorjamist meie laost.
Laos oleva kauba väljastame samal või järgmisel tööpäeval peale tellimuse esitamist (olenevalt tellimuse tegemise kellaajast).

3.5. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

4. Soodustus

4.1. Ostukorvis oleva sooduskupongi lahtrisse õige sooduskupongi koodi lisades saate kauba kogumaksumusest vastava summa alla või siis % olenevalt kuidas sooduskupong on määratud.

4.2. Sooduskuponge võib leida meie facebookis korraldavate kampaaniate postitustelt, autoüritustel jagatavate flaierite vahelt, ostes tooteid kampaania ajal saadame kupongid koos tootega teile.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus
VÕS tulenevalt puudub juriidilisel isikul õigus kauba tagastamiseks ning kaupa tagasi ei võeta!

Füüsilisel isikul on pärast tellimuse kättesaamist õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul

[olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb sellest meid eelnevalt teavitada e-maili teel: info@fullcar.ee

Tagastatav kaup tuleb saata Tartu töökotta aadressile: OA TÄNAV 42, TARTU  (Numbrile: 55518666) hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Teistesse kohtadesse väljastatud pakkidele (Pakiautomaadid, PickUp punktid) ei ole Fullcar OÜ kohustatud järgi minema ning tõenäoliselt tuleb pakk saatjale tagasi! (Juhul kui pole kokkulepitud teisiti)

Tagastatavale pakile tuleb kaasa lisada ka tellimuse/arve number ning paki tagastamise põhjus.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab vajadusel esitama kauba tagastamisel tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.

Müüjal on õigus teha erandeid kauba tagastus aja pikendamiseks, sellisel juhul rakendub kuni 30% kauba käsitlustasu toote/toodete ostu hinnast (Nt: Klient ostab 100€ toote, tagastuse korral arvestatakse maha 30% käsitlustasu, millest klient saab tagasi 70€). Käsitlustasu all peetakse silmas kauba kontrolli, puhastamist, ümber pakendamist ning uuesti ladustamist.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja
kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.  Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Vastavalt Võlaõigusseadus § 56 2 lõige 3 kohaselt, kui klient tagastab tootja laost tellitud toote, mille müüja (Fullcar OÜ) peab omakorda tootja lattu tagastama, arvestatakse kliendile tagastatavalt summalt  maha ka toote transpordikulu tootja lattu tagastamisel, mis on keskeltläbi 40-80€.

Tagastada & tühistada ei saa tellimusi mis tellitakse eraldi tootja laost või tellimusi mis saadetakse kliendini otse tootja laost (nt: Veljed, Rehvid, Coiloverid, Madaldusvedrud, Sport istmed jne.)

Selliste tellimuse puhul on üldiselt toote juures kirjas nt: “Tarneaeg 3-5 tööpäeva”. Segaduse vältimiseks soovitame vajadusel alati üle küsida tagastamise võimalus.
Värvimist (või muul moel töötlust) vajavate toodete (nt keredetailid) puhul tuleb enne värvimist testida sobivust teie sõidukiga, värvitud või muul moel töödeldud tooteid tagasi ei võeta.

Klient peab arvestama klaasfiibrist toodete (stanged, spoilerid, lip’id jne..) iseärasustega, tegemist on käsitöö toodetega mis ei pea vastama A varuosa kvaliteedile ning võivad vajada tavapärasest rohkem tööd enne värvimist, kergelt lainetavad pinnad, pahteldamist vajavaid poore, -mõrasi või -pisemaid auke ei võeta aluseks kauba tagastamisele. Fiibrist toodete saatmine kulleriga vaid kliendi omal vastutusel! Transpordi käigus tekkinud kahjustused fiibrist toodetele ei kuulu hüvitamisele!

Klient peab veenduma enne toote paigaldamist selle sobivust sõidukiga/sõiduki osadega, kuhu toode paigaldatakse.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@fullcar.ee või helistada telefonil: +372 55518666.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@fullcar .ee või helistada telefonil: +372 55518666

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.